לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות השאירו פרטיכם כאן

אמנת השירות


אמנת השירות


חברת Easy House
, עובדיה וספקי השירותים השונים
העובדים עמה מתחייבים בזאת בפני לקוחותיהם
:

מתחייבים למתן שירות אדיב, איכותי, מקצועי ואמין
החברה מנהלת מנגנוני סינון קפדניים בתהליך בחירת העובדים וספקי השירות העובדים עמה. בתהליך הבחירה מושם דגש רב על אוריינטציה שירותית, על הכישורים המקצועיים ועל אמינותם של המועמדים. לאורך כל הדרך ממשיכה החברה לבחון את עצמה, את עובדיה ואת השירות הניתן באמצעות משובים תקופתיים הנשלחים ללקוחותיה.

מתחייבים לזמינות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע
Easy House עומדת לרשות לקוחותיה ולרשותם של שוכרי הנכסים בכל שעה משעות היום ובכל ימות השבוע (למעט יום כיפור). מקרים דחופים ופשוטים כאחד, המדווחים גם בשעות מאוחרות וגם בסופי שבוע, מטופלים על-ידי החברה בהקדם האפשרי ובהתאם לאופי התקלה.

מתחייבים להתחרות בעצמנו
ב- Easy House שביעות רצונו של הלקוח נמצאת במקום הראשון.
הידיעה כי ככל שנשתפר כך יהיה הלקוח מרוצה יותר, עומדת לנגד עינינו ולמטרה הזו חותרת החברה ללא הפסקה. Easy House גאה בעובדה כי, קרוב ל - 90% מהלקוחות המצטרפים לשירותי החברה מדי שנה הינם לקוחות חוזרים משנים קודמות. עמל רב הושקע כדי להגיע להישג זה, המעיד על שביעות רצונם של לקוחות החברה מהאופן בו מטופל הנכס שברשותם ועל אמונם בנו.

מתחייבים לשקיפות מוחלטת
ב- Easy House מבינים עד כמה הנכס יקר לך ולכן דוגלים בשקיפות מוחלטת בכל הקשור לניהולו השוטף ולפעולות המתבצעות בו. כלקוח החברה הינך זכאי לדעת מה מצב הנכס בכל זמן נתון ולקבל דיווח מפורט וכולל אחת לרבעון.

מתחייבים לשמירה על פרטיות
Easy House דואגת לשמירה על פרטיות לקוחותיה ומתחייבת שלא להעביר מידע הנמסר לה לכל גוף זר שאין לו חלק במתן השירותים הישירים והנלווים לקהל הלקוחות.