EN
נבחרי נבחרי market2

המלצה על שירותי איזיהאוס

לקוחות ממליצים על שירותי איזיהאוס

יואב שלום,

רק רציתי להגיד כמה מילים טובות על שרותו של שמוליק (איש האחזקה שלכם).

הבחור תמיד קשוב לבקשותי (ואני מניח שגם לבקשות דיירים נוספים), עושה את מלאכתו נאמנה, כלומר היטב ותמיד עם חיוך, ובקיצור, הוא שגריר מצויין לחברתכם. גם הפעם פניתי אליו בשתי בעיות (הקוות מים בחצר הפנימית, כאשר יורדים גשמים, וכן בעיית המנעול בדלת המובילה לחצר האחורית), את שתיהו הוא פתר מצויין ומהר.

אני רוצה לציין, שלא הוא ביקש/ייזם שאכתוב אליך, והיוזמה כולה שלי (מותר ורצוי גם להגיד שיבחו של אדם וחברה, כפעם בפעם).

באותה הזדמנות, אציין שגם אתם מספקים שרות ניהול ועד בית מצויין, מקצועי ונעים, ואני שמח שהתברכנו בעבודה משותפת.

תודה,

עמרי ברקן (הגלבוע 16/אחד העם 99)

לקריאת המלצות נוספות

בשביל השקט Easy House
שקיפות
שקיפות

תיעוד מלא של כל פניות השירות הכולל מספר פנייה, סטטוס טיפול וזמן הטיפול. תרצו לדעת כמה קריאות מעלית היו השנה או מי הדייר שמדווח הכי הרבה – יש לנו את כל המידע. רוצים לדעת עבור אילו הוצאות משמשים דמי הועד? אין בעיה. באיזי האוס מבצעים הנה"ח מסודרת במערכת ממוחשבת בה תיעוד של כל הוצאה וכל תשלום

טיפול בסרבני תשלום
טיפול בסרבני תשלום

יש בבניין דייר שמרשה לעצמו לא לשלם בזמן שכל היתר משלמים? אנחנו פה לעזור. מגיע לכם שירות המשפטי כחלק מהסכם הניהול החל מייעוץ ועד לטיפול בסרבן אם נדרש כזה. הטיפול בסרבני תשלום מתחיל במכתב התראה מעו"ד וממשיך עד ייצוג הבניין בתביעה לגביית החוב.

טיפול בתקלות קשות
טיפול בתקלות קשות

כל ועד בית יודע לספר על אירוע חריג שהיה בבניין בין אם התפוצץ צינור בלילה, הייתה הצפת ביוב או שהעירייה פתאום שלחה צו מבנה מסוכן. עם ניסיון נצבר של מעל 17 שנים, אנחנו באיזי האוס יודעים לתת לכם מענה מקצועי בכל תקלה, ללוות את הפרויקט בשילוב בעלי מקצוע מומחים ולהסיר מכם את כאב הראש.