EN
נבחרי נבחרי market2

Overseas Package title home

Our Service Agreement

Obligated to provide courteous, professional, reliable service

Easy House conducts a very selective and strict process when choosing its employees and the service suppliers it works with. The selection process emphasizes the need of service orientation, professional skills and reliability of the candidates. Throughout the process, the company checks itself, its employees and the service it provides by sending feedback questionnaires to clients.

Obligated to be available 24 hours a day, 7 days a week

Easy House is available to its clients and tenants every hour of the day, every week of the year (excluding Yom Kippur). Urgent incidents as well as simple ones and requests for service late at night or on weekends are taken care of as soon as possible per the nature of the problem.

Obligated to compete with ourselves

Easy House put its customers' satisfaction above all. We are aware that the better our service is, the more satisfied our customers are. We always strive to achieve this goal.

Easy House is proud of the fact that close to 90% of its clients every year are returning clients. Efforts were invested in order to attain this achievement which indicates our lasting customers' satisfaction and trust in our service.

Obligated to complete transparency

Easy House knows how much your property is important to you and therefore advocates complete transparency in its day-to-day management and the attention it receives. As a customer, you are entitled to know exactly what is happening with your asset at all times as well as to receive an elaborate report on a quarterly basis.

Obligated to respect and ensure your privacy

Easy House respects and ensures clients' privacy, therefore, obligates itself not to reveal any information it receives to a third party, unless they are involved in providing direct and/or supplemental services to the company's customers.

בשביל השקט Easy House
שקיפות
שקיפות

תיעוד מלא של כל פניות השירות הכולל מספר פנייה, סטטוס טיפול וזמן הטיפול. תרצו לדעת כמה קריאות מעלית היו השנה או מי הדייר שמדווח הכי הרבה – יש לנו את כל המידע. רוצים לדעת עבור אילו הוצאות משמשים דמי הועד? אין בעיה. באיזי האוס מבצעים הנה"ח מסודרת במערכת ממוחשבת בה תיעוד של כל הוצאה וכל תשלום

טיפול בסרבני תשלום
טיפול בסרבני תשלום

יש בבניין דייר שמרשה לעצמו לא לשלם בזמן שכל היתר משלמים? אנחנו פה לעזור. מגיע לכם שירות המשפטי כחלק מהסכם הניהול החל מייעוץ ועד לטיפול בסרבן אם נדרש כזה. הטיפול בסרבני תשלום מתחיל במכתב התראה מעו"ד וממשיך עד ייצוג הבניין בתביעה לגביית החוב.

טיפול בתקלות קשות
טיפול בתקלות קשות

כל ועד בית יודע לספר על אירוע חריג שהיה בבניין בין אם התפוצץ צינור בלילה, הייתה הצפת ביוב או שהעירייה פתאום שלחה צו מבנה מסוכן. עם ניסיון נצבר של מעל 17 שנים, אנחנו באיזי האוס יודעים לתת לכם מענה מקצועי בכל תקלה, ללוות את הפרויקט בשילוב בעלי מקצוע מומחים ולהסיר מכם את כאב הראש.