EN
נבחרי נבחרי

לקוחות מספרים

לקוחות מספרים

שיאונה דרור

שלום ל-איזיהאוס,

נכנסתי לאתר שלכם, רציתי לשלוח המלצה,

כתבתי ולא מצאתי להיכן לשלוח.

אז הנה היא כאן, ותוכלו להעביר אותה

למאגר ההמלצות שלכם (מה שקראתם: "ביקורת")

בשמחה.

חברת איזיהאוס אחראית על תיחזוק הבניין שלנו.

ובלי לעשות סקר של שביעות רצון בקרב השכנים...

התוצאה היא שהבניין תמיד נקי! הכל מתפקד כיאות,

הבקשות השונות נענות ומטופלות בנדיבות והחברה

מעניקה תחושה של ביטחון! שיש מי שדואג ואחראי

וניתן לפנות אליו ולסמוך עליו בכל עת.

ומה עוד צריך..... תודה רבה!

 

זהבית גוטפריד, תל אביב

לינק להמלצה

ניסים ניסן, פתח-תקוה
בבעלות אישתי ואני דירת שלושה חדרים בירושלים אשר קיבלנו בירושה לפני זמן רב. שכר הדירה החודשי עוזר לנו להתקיים, אך בחמש השנים האחרונות ההתעסקות בדיירים ובתיקונים היתה על גבול הבלתי-אפשרי. אנחנו כבר לא צעירים ובשבילנו נסיעה לירושלים כדי להראות את הדירה לאנשים ובמהלך השנה לבוא לראות מה צריך לתקן ולדאוג לכך זה סיפור לא פשוט. החבר'ה הנחמדים ב- Easy House פתרו לנו את הבעיה. הם לקחו את הטיפול בדירה לידיים, דאגו לשוכרים טיפטופ שמשלמים 45$ יותר בחודש ואנחנו לא היינו צריכים להתעסק יותר בכלום. נכון שאנחנו משלמים על השירותים שלהם, אבל המחיר לא נורא. החברה מקצועית ואמינה ואני יכול להגיד רק דברים טובים (ולכן אני ממליץ פה). מבחינתנו לא להתעסק עם זה יותר ולקבל את הכסף כל חודש זה לוקסוס.  


אבי ירון, תל אביב
ההורים שלי רכשו דירה בתל-אביב להשכרה כהשקעה, ובשנים הראשונות אני טיפלתי בכל הנושא. מהר מאד הבנתי שכאב הראש הזה לא בשבילי. כשפרסמתי מודעה כל היום הציקו לי בטלפון וגם שבועות אחרי. כשלא שולם הועד התריעו בפני והייתי צריך לרדוף אחרי השוכרים שישלמו. עם תיקונים בכלל לא היה לי כוח להתעסק, אישרתי לשוכרים להזמין מי שהם רוצים והתוצאה היתה בהתאם. כש- Easy House פנו אלי, התלבטתי כי רציתי לחסוך בכסף אבל בסוף השתכנעתי ואני שמח בכך. במהלך השנה היו שלושה תיקונים בדירה שבכולם הם טיפלו בצורה טובה על חשבונם חוץ מתשעים שקלים שהייתי צריך להשלים מכיסי. אני לא שומע יותר מהשוכרים, חוזה השכירות החדש שהם ניסחו יותר מקצועי ומקיף מזה שהיה עד עכשיו ואני מקבל יותר כסף בשכירות החודשית. סך-הכל אני מרוצה מאוד וממליץ בחום.


Deborah Jacobs, London
I was recommended to use Easy House by a friend who was already their client and had been extremely impressed by them. We have a 4- bedroom apartment which we rent in Tel-Aviv as an investment. At first we gave the management to a lawyer friend but even though we paid him quite a lot, it seemed like managing the apartment was not his biggest concern and when maintenance jobs were needed it seemed as though he had no intention of dealing with it. There were even bills that weren't paid on occasions which, after the tenants left, I eventually had to pay. Easy House lived up to my expectations and provided us with a full and professional service. They replaced our house insurance to a much more comprehensive and cheaper one, sent us full reports each quarter so we could know that everything was alright and gave a feeling that everything is taken care of and that we are in good hands. For us their service was the perfect solution.
.                                               

עודד  אפשטיין, הרצליה
בבעלותי שתי דירות בתל-אביב ואחת ברמת גן, אשר במשך שנים טיפלתי בהן בכוחות עצמי. ההכנסה היתה טובה, אך כרוכה בכאב ראש לא קטן. כששמעתי בהתחלה על  Easy House הרעיון להעביר את הדירות לניהול חיצוני של חברה שאינני מכיר את דפוסי עבודתה נראה לי קשה. בנוסף הייתי בטוח שסוג כזה של שירות חייב להיות מאד יקר ושאיאלץ לשלם עבורו סכום כסף לא מבוטל. נציג החברה הציע לי לקבוע פגישה ללא שום התחייבות, כדי לשמוע פרטים נוספים ואני הופתעתי לגלות איך הם חשבו על כל פרט ופרט כגון, סעיפים שיש להכניס בחוזים, בדיקות מקיפות לדיירים שיש לבצע ועוד.
מאז ומעולם סמכתי על עצמי שאני מטפל בדירות שלי בצורה הכי טובה שאפשר. כיום לאחר שהעברתי את הדירות לניהול חיצוני אני רואה עד כמה טעיתי וכמה ההחלטה הזו היתה נכונה. ישנם כל-כך הרבה פרטים שצריך לשים לב אליהם, ובתור אדם פרטי אין לך זמן או משאבים לעשות זאת. אני חוסך המון זמן, שמאפשר לי לעסוק בדברים אחרים שתמיד נדחו, הכסף מופקד לחשבוני בזמן, אני מקבל דוח מפורט מאוד כל רבעון: איזה תיקונים נעשו, כמה זמן נשאר לתום החוזה וכדומה. באופן מפתיע ביותר עלות השירות כמעט ואינה פוגעת לי בשכר הדירה, והכי חשוב זה שיש לי סוף סוף שקט. בקיצור, ניהול דירה ברמת שירות של חו"ל. ממליץ בחום.

רינה גולן, רמת גן
לפני כשש שנים רכשתי דירה במרכז תל-אביב לצורך השקעה ובמשך כל אותו הזמן השכרתי אותה בשכר דירה שנע בסביבות ה- 550$.
באחד מן הימים, תוך כדי חיפוש של בעל מקצוע לדירה, הוזכר באוזניי רעיון השבחת הדירה של Easy House. הרעיון מצא חן בעיניי ובפגישה עם נציג החברה, התוכנית שהוצעה לי נשמעה טובה ומקצועית. הם דאגו לבעלי מקצוע ששיפצו לי את הדירה "שיפוץ קוסמטי", בנו הנמכות גבס עם ספוטים, קנו ארון שירותים יוקרתי, החליפו לי את הדלתות במחיר מצחיק, עשו תיקונים קטנים בארונות המטבח וכל זאת תוך 10 ימים בלבד. התרשמתי מאד מהשירות והעברתי לידיהם גם את ניהול הדירה. כשהגיע זמן חידוש החוזה הם מצאו לי שוכרים תוך שלושה ימים שהיו מוכנים לשלם 700$. לא האמנתי שאוכל לקבל שכר דירה גבוה ב- 25%  תמורת השקעה מינימלית. בתוך שנה אחת של שכירות החזרתי את ההשקעה ועכשיו אני נהנית כבר מן הרווחים. לפני השכרת הדירה קיבלתי דוח מפורט על השוכרים, מי הם, הצגת ביטחונות, כל בעיה או שאלה שיש לי או לשוכרים תמיד יש מוקד אנושי 24 שעות. כל בעיה מטופלת במהירות. מי יתן וירבו חברות בעלות שירות יעיל וטוב שכזה.


לקוחות יקרים – רוצים לספר על שירותי החברה? נשמח לפרסם זאת באתר.
לשליחת פרטים ויצירת קשר לחצו כאן

 

 המלצה מלקוח על ניהול נכסים בתל אביב

Hi Ilan, I have given your name and details to the current "vaad" of another apartment I own. It's a common apartment house with two entrances in Adam Hacohen 10, Tel Aviv.

I have recommended you and Easyhouse based on my experience with you guys in Dizengof 286.

Hope they will approach you, and that you can give them an good offer to managed the asset.

Be well, Elon Cosla

W. Barentszstraat 78, 3572PN, Utrecht

www.legato-automatisering.nl

info@legato-automatisering.nl

 030-2715358 // +31-6-55857735

 

המלצה שנשלחה אלינו באימייל:

יואב,
לא יוצא לנו לדבר הרבה וזה כנראה עדות לעבודה הטובה של שמוליק.
יצא לי בימים האחרונים לבקש משמוליק לטפל בבעיות שהצטברו. הוא עשה את זה בצורה מעולה - מהירה ויעילה.
אז גם מילים טובות חשוב שתאמרנה.
תודה רבה לכם ולשמוליק במיוחד.
תמשיכו כך.
דן ארידור, שינקין 69, תל אביב

 

היי רינת ויואב,

בהחלט עבודה טובה שלכם.

אין ספק שהבניין היה נראה אחרת בלעדיכם ואשמח למסור המלצה לכל בניין שמעט מתלבט :)

(ורד, נציגת הדיירים, כצנלסון 128, גבעתיים)

 

המלצה שנשלחה אלינו באימייל    

ערב טוב, 
רציתי להודות לכם על הטיפול המהיר והיעיל בנזילה בצינור הניקוז של הבנין בבארי 21. 
ככה אני מצפה מחברת ניהול לתפקד! 
תודה רבה וגמר חתימה טובה 

(גיורא בר-זכאי, בארי 21, תל אביב) 

 המלצה מועד בית מגבעתיים

שלום לילך,


רצינו להודות לך ולחברתך בטיפול המהיר בתקלה שהייתה לנו בצנרת הבניין.
כבר כמה שנים שאנחנו סובלים מבעיות חוזרות ונשנות בביוב וכבר הזמנו הרבה אנשי מקצוע לטפל בבעיה אבל שוב ושוב היו לנו תקלות והצפות בכניסה לבניין.
הודות לאינסטלטור המאוד מקצועי ששלחתם לנו (מצטערת שאינני זוכרת את שמו) שהבין את הבעיה וידע גם כיצד לפתור אותה אנחנו לא צריכים להריח יותר את צחנת הביוב שעולה מדי כמה שבועות...

כמו כן רציתי להודות על השירות האדיב, עברנו כבר כמה חברות ניהול ואחזקה ואין ספק שאצלכם אנחנו מקבלים את השירות הטוב ביותר

יישר כוח!

 

אילן ויואב היקרים,

 לפני שנים רבות נפגשנו איתכם בחיפושנו אחר חברת ניהול,  (על כוס קפה, סמוכים לשולחן קטן בדירתה של צופיה ז"ל, בשעת ערב מאוחרת) ולמרות שהייתם אז "קטנים"  יחסית, אנחנו, שידענו בעיקר מה אנחנו לא רוצים,  התרשמנו מכם מאוד, ויצאנו יחדיו לדרך המשותפת.    

מכיוון שמדובר בבניינים "ותיקים", המאוגדים כאגודה שיתופית, בשטח גדול יחסית, שהתשתיות שלהם בהתאם, וכן אוכלוסיית דיירים גדולה שאף היא לא נוהגת להבליג על ליקויים וטענות, כמו גם פניות מגופים חיצוניים,  עמדנו יחדיו ובשיתוף פעולה נפלא לאורך השנים  בטיפול באינסוף בעיות, תלונות, קשיים, ליקויים, התנהלויות, שיקומים, ועוד ועוד.

תמיד הייתם בעזרנו, והשתדלתם לטפל בדברים בהקדם האפשרי ובצורה הטובה ביותר האפשרית.

יצויין במיוחד התענוג בעובדה שבדר"כ להעביר נושא לטיפולכם היה בבחינת "שגר ושכח", מה שהקל על הנציגות מאוד בניהול השוטף של ענייני האגודה.

אין תמה אפוא שמאז היכרותינו הראשונה אתם עולים ומצליחים, גדלים ומתרחבים, כמו גם זוכים בפרסים הולמים, ואנו מאחלים לכם המשך הצלחה וצמיחה בכל אשר תפנו.

ברגשות מעורבים תם הפרק הנוכחי של בנייני האגודה, וכפועל יוצא מכך תמה גם ההתקשרות ביננו.

לא נותר לנו כרגע אלא להודות לכם ולעובדי חברת איזי האוז (ונציין במיוחד גם  את שמוליק המקצוען והיעיל) על כל שנות השרות ההוגן, היעיל  והמסור, התמיכה, העזרה התמידית  והאוזן הקשבת.

 ואולי, בעתיד, עוד ניפגש שוב.

בברכה ובתודה אינסופית

 

ועד מעונות עובדי קופ"ח בהר נבו וביהושע בן נון

 

תגיות:

ניהול בתים | ניהול בתים משותפים | ניהול ועדי בתים | ניהול בית | ניהול ועד בית | ניהול ועד הבית | ניהול הבית המשותף | אחזקת מבנים | ניהול ואחזקת מבנים | ניהול בניינים

חברת ניהול | חברת ניהול ואחזקה | חברות ניהול ואחזקה | חברות ניהול | חברות אחזקה | חברת אחזקה
ניהול דירות | ניהול דירות שכורות | ניהול דירה | ניהול דירה שכורה | ניהול נכסים | ניהול נכסים בישראל | חברת נכסים | ניהול נכס

"איזי האוס" בשביל השקט
שקיפות
שקיפות

תיעוד מלא של כל פניות השירות הכולל מספר פנייה, סטטוס טיפול וזמן הטיפול. תרצו לדעת כמה קריאות מעלית היו השנה או מי הדייר שמדווח הכי הרבה – יש לנו את כל המידע. רוצים לדעת עבור אילו הוצאות משמשים דמי הועד? אין בעיה. באיזי האוס מבצעים הנה"ח מסודרת במערכת ממוחשבת בה תיעוד של כל הוצאה וכל תשלום

טיפול בסרבני תשלום
טיפול בסרבני תשלום

יש בבניין דייר שמרשה לעצמו לא לשלם בזמן שכל היתר משלמים? אנחנו פה לעזור. מגיע לכם שירות המשפטי כחלק מהסכם הניהול החל מייעוץ ועד לטיפול בסרבן אם נדרש כזה. הטיפול בסרבני תשלום מתחיל במכתב התראה מעו"ד וממשיך עד ייצוג הבניין בתביעה לגביית החוב.

טיפול בתקלות קשות
טיפול בתקלות קשות

כל ועד בית יודע לספר על אירוע חריג שהיה בבניין בין אם התפוצץ צינור בלילה, הייתה הצפת ביוב או שהעירייה פתאום שלחה צו מבנה מסוכן. עם ניסיון נצבר של מעל 17 שנים, אנחנו באיזי האוס יודעים לתת לכם מענה מקצועי בכל תקלה, ללוות את הפרויקט בשילוב בעלי מקצוע מומחים ולהסיר מכם את כאב הראש.