מוקד שירות לקוחות 24/7
איזי האוס מעמידה לרשות לקוחותיה מוקד שירות אנושי הפועל 24/7 (למעט ביום כיפור)
במוקד שבמשרדי החברה יושבים נציגי מחלקת שירות הלקוחות שכל תפקידם לתת מענה לפניות של דיירים בנושאי תחזוקה ושירות.
המוקד פועל רציף מ 8:00 ועד 16:00 ולאחר שעות פעילות אלו וכן בסופי שבוע וחגים מטפל בקריאות חירום.
המוקד מגובה במוקד אנושי חיצוני כך שאם יש עומס פניות תמיד יהיה לכם עם מי לדבר.
כל פנייה למוקד השירות מתועדת ומקבלת מספר יעודי כך שהפונה יכול לעקוב אחר הטיפול בפנייה דרך האפליקציה בכל עת וללא צורך ליצור שוב קשר עם המוקד.
באפליקציה ועד הבית יכול לראות את כלל הפניות בבניין וסטטוס הטיפול בהן.
מוקד החירום מאוייש אחרי שעות הפעילות על ידי כונן חירום. פניות שמתקבלות אחרי שעות הפעילות מסוננות על ידי מוקד אנושי ומקרים דחופים כמו פיצוץ צנרת, ביוב או הפסקת חשמל מנותבות לטיפול הכונן.
לקוחות קיימים ורוצים לפתוח פנייה? בבקשה, כנסו לקישור המצורף להורדת האפליקציה או הזדהו במערכת ופתחו פנייה דרך המחשב.