EN
נבחרי נבחרי market2

שירותי אחזקה ואב בית

לא משנה אם הבניין קטן או גדול, או עם יש או אין בו מערכות מורכבות. בכל בנין יש ליקויים שיש לטפל בהם ובעיות אחזקה שמצריכות בדיקה, טיפול ומעקב. לאיזי האוס מערכת ניהול תחזוקה מתקדמת מסוגה בה תיעוד ובקרה מלאים על מערכות הבניין והטיפול בהן. אנו מקימים לכל בניין תוכנית עבודה שנתית לפיקוח ומעקב אחר המערכות המכאניות שהוזמנו מאיתנו בהסכם. כל דיווח על תקלה - מעלית תקועה, פיצוץ צנרת , בעיית ביוב או חשמל - מטופל באמצעות אנשי האחזקה ובעלי המקצוע תוך מעקב ודיווח לנציגות. אנשי האחזקה של איזי האוס מגיעים לבניינים לביקורת שוטפת לרבות של מצב הניקיון והגינון, לעבודות שגרתיות כמו החלפת נורות  לטיפול בקריאות השירות שמתקבלות במוקד. ועד הבית יכול לראות בכל עת את סטטוס הטיפול בפניות דרך האפליקציה ולקבל דוחות מעקב. מה לגבי ניקיון וגינון? אנו עובדים עם מנקים, חברות ניקיון וגננים מהטובים בשוק. יש לנו גמישות מלאה ואם תרצו להוסיף או להוריד יום ניקיון, להחליף מנקה או גנן - אנחנו פה לעזור ולטפל.  אגב, אם תרצו שבעלי מקצוע שעובדים היום בבניין ימשיכו. גם עם זה אנחנו בסדר. צריך רק לבקש בפנייה לקבלת הצעת מחיר ונתייחס לכך בהצעה.

רוצים לשמוע עוד ולקבל הצעה ללא התחייבות? לחצו כאן ונשמח להיות בקשר

בשביל השקט Easy House
שקיפות
שקיפות

תיעוד מלא של כל פניות השירות הכולל מספר פנייה, סטטוס טיפול וזמן הטיפול. תרצו לדעת כמה קריאות מעלית היו השנה או מי הדייר שמדווח הכי הרבה – יש לנו את כל המידע. רוצים לדעת עבור אילו הוצאות משמשים דמי הועד? אין בעיה. באיזי האוס מבצעים הנה"ח מסודרת במערכת ממוחשבת בה תיעוד של כל הוצאה וכל תשלום

טיפול בסרבני תשלום
טיפול בסרבני תשלום

יש בבניין דייר שמרשה לעצמו לא לשלם בזמן שכל היתר משלמים? אנחנו פה לעזור. מגיע לכם שירות המשפטי כחלק מהסכם הניהול החל מייעוץ ועד לטיפול בסרבן אם נדרש כזה. הטיפול בסרבני תשלום מתחיל במכתב התראה מעו"ד וממשיך עד ייצוג הבניין בתביעה לגביית החוב.

טיפול בתקלות קשות
טיפול בתקלות קשות

כל ועד בית יודע לספר על אירוע חריג שהיה בבניין בין אם התפוצץ צינור בלילה, הייתה הצפת ביוב או שהעירייה פתאום שלחה צו מבנה מסוכן. עם ניסיון נצבר של מעל 17 שנים, אנחנו באיזי האוס יודעים לתת לכם מענה מקצועי בכל תקלה, ללוות את הפרויקט בשילוב בעלי מקצוע מומחים ולהסיר מכם את כאב הראש.