EN
נבחרי נבחרי

איזי האוס - שירותי ניהול בתים משותפים, ניהול ועד בית, ניהול ואחזקת מבנים

ניהול ועד הבית הפך לנטל?
מתקשים למצוא דייר שיתנדב וייקח על עצמו את אחריות הניהול ?
מעוניינים בניהול יעיל, מקצועי, הפותר את  המתחים בין הדיירים ומקנה חיסכון בכסף ובזמן?
 

Easy House  מספקת את  כל  השירותים  הנדרשים  לניהול ועד בית ושירותי אחזקה שוטפים של  הבניין. ומציגה את הפתרון האידיאלי לניהול ועד בית אמין ומנוסה הנתון לביקורת היומיומית שלכם, הדיירים. אנו ב - Easy House מתחייבים להתחרות בעצמנו בכל יום מחדש  וזוכרים  כי אנו  כאן  לספק  שירות  לשביעות  רצונם של  לקוחותינו.

כיצד מתחילים ?

ראשית, נקבעת פגישה בין נציגי החברה לבין נציגות ועד הבית ודיירים המעוניינים להשתתף, בה אנו ממלאים דוח מפורט הסוקר את מצב התחזוקה הנוכחי של הבניין ואת הסטוריית ניהולו. נציגי הבניין מתבקשים להביע את דרישותיהם לגבי אופן ניהול הבניין, לדווח על ליקויים שיש לטפל בהם ולהעלות נקודות לשיפור פני הבניין. הנושאים שהועלו לטיפול מחולקים לבעיות דחופות לטיפול בטווח הזמן הקרוב ובעיות לטיפול בטווח הזמן הארוך. בהתבסס על חלוקה זו, נקבעת תכנית עבודה על פי צרכיו הספציפיים של הבניין הכוללת את כלל הפעולות שיש לבצע בו הן באופן שוטף והן באופן מיוחד.                                                                            

ניהול בתים משותפים במרכז

מה הם שירותי ניהול ואחזקת מבנים בבתים משותפים ?

Easy House מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים בתחומי ניהול ואחזקת מבנים ניהול בתים משותפים:

  1. גביית מיסי ועד בית מדיירי הדירות בשיטה ממוחשבת
  2. ניהול חשבון ההפקדות וההוצאות של הבניין
  3. פיקוח על ביצוע עבודת נותני שירות מקצועיים, באופן סדיר ובהתאם ללוחות הזמנים שסוכמו:
    • שירותי ניקיון
    • שירותי גינון
    • עבודות אינסטלציה
    • עבודות חשמל
    • עבודות תחזוקה שוטפות (כגון החלפת נורות חשמל)
    • תחזוקת מעליות - טיפול דו חודשי ובדיקת מהנדס חצי שנתית.
    • תחזוקת המערכת הסולרית
    • תחזוקת מערכת חימום מים באמצעות סולר
    • תחזוקת מערכת משאבות לחץ המים
    • תחזוקת מערכת לגילוי אש וספרינקלרים
    • בקרת מפוחים ופליטת CO
    • תחזוקת גנרטורים
    • ניקוי וחיטוי בריכות המים
    • ביצוע הדברה
  4. מעקב אחר תשלומם השוטף של חשבונות הבניין השונים (חשמל, וכד')
  5. טיפול בבעיות דחופות כגון: סתימת ביוב, פיצוץ בצנרת, ובעיות במעלית.
  6. הפקת דוחות שנתיים המפרטים את כלל הפעילות בבניין לאותה התקופה
  7. ביטוח הבניין כנגד צד ג' וחבות מעבידים
  8. אחזקת מוקד טלפוני אנושי העומד לרשות הדיירים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

* השירותים המוזמנים מהחברה וניתנים לכל בניין בפועל נקבעים בהסכם שנחתם מול כל בניין בנפרד

מהי עלות שירותי ניהול בתים?

לכל בניין מאפיינים שונים וצרכים שונים אשר יש לדעת מהם במדוייק טרם מתן הצעת מחיר מפורטת.
נקודת המוצא שלנו ב - Easy House  היא כי מתוך הפעילות השוטפת של הבניין, עד העברתו לחברת ניהול, ניתן לקבל הערכת סדר גודל לגבי עלות תחזוקתו החודשית. בכדי ליצור שקיפות מוחלטת בה דיירי הבניין יודעים בדיוק כמה הם משלמים עבור תחזוקת הבניין וכמה עבור שירותי הניהול, אנו מתמחרים את שירותי הניהול בנפרד ומוסיפים אותם להוצאות הבניין השונות. בצורה זו כל סכום שנותר נשאר בקופת ועד הבית.

מיהם נותני השירותים?

ב- Easy House יודעים כי בעל מקצוע אמין ומנוסה הוא נכס חשוב. לשם כך הוקם מערך בעלי מקצוע המחויבים לאמנת השירות של Easy House המדגישה מתן שירות אדיב, מהיר, אמין, ומקצועי.
אם זאת, ניסיוננו מראה, כי פעמים רבות נותני השירותים הפועלים בבניין כיום, עושים את עבודתם נאמנה לשביעות רצונם של הדיירים.
במקרים אלו, ממשיכה Easy House  לעשות שימוש בשירותיהם וכמובן מפקחת ועוקבת אחר ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

ניהול חשבון ועד הבית

דמי ועד הבית המשולמים ע"י הדיירים ימשיכו להיות מופקדים לחשבון הבנק של הבניין וכל כניסה ויציאה של כסף הקשורה בניהולו ותחזוקתו יעשו ישירות ממנו.
לבחירת הועד Easy House הופכת להיות מיופת כוח בחשבון בנק בנוסף לנציגות הבית בכדי לאפשר את ניהולו ותחזוקתו השוטפים של הבניין או שהועד חותם לבד על כל תשלום לספקים.
מידי שנה יינתן דוח המפרט את הוצאות הבניין, את עלות החשבונות השונים ששולמו מסכום זה ואת הסכום ששולם בגין דמי הניהול.

נסו אותנו!

אנו ב - Easy House לא מאמינים בכבילת הלקוחות להסכם מחייב. לכן, הרבעון הראשון מיום כניסת הסכם ההתקשרות בין הצדדים לתוקפו, מהווה תקופת ניסיון אשר במהלכה לכל צד שמורה הזכות לצאת מן ההסכם בהודעה מראש 30 ימים לפני לצד האחר. בתום תקופת הניסיון, היה ושום צד לא הביע את רצונו לסיים את ההתקשרות, ממשיך ההסכם להיות בתוקף כאשר גם במהלכו שמורה לכל צד הזכות לסיימו בהתראה של 30 ימים מראש.

 

אזורי פעילות

אחנו ב - Easy House כחברה שמובילה את תחום ניהול ועד בית / ניהול בתים נותנים שרותי ניהול בתים בתל אביב (בת"א) ברמת-גן (בר"ג) ו-בגבעתיים והסביבה. 

לקבלת הצעת מחיר לניהול ועד בית, אחזקת מבנים, ניהול בתים משותפים התקשרו - 03-6090607

להשארת פרטים וחזרה של נציג שירות לחצו כאן

 

 

לחצו לקריאת הכתבה ב -  הממליצה על שירותינולחצו לקריאת הכתבה ב - ניהול בתים משותפים | ניהול ועד בית בה רואיין מנכ"ל משותף בחברה

איזי האוס היא חברת האיגוד לניהול בתים מס' 51 

איזיהאוס - ניהול ועד בית וניהול בתים משותפים, מאושרת ע

"איזי האוס" בשביל השקט
שקיפות
שקיפות

תיעוד מלא של כל פניות השירות הכולל מספר פנייה, סטטוס טיפול וזמן הטיפול. תרצו לדעת כמה קריאות מעלית היו השנה או מי הדייר שמדווח הכי הרבה – יש לנו את כל המידע. רוצים לדעת עבור אילו הוצאות משמשים דמי הועד? אין בעיה. באיזי האוס מבצעים הנה"ח מסודרת במערכת ממוחשבת בה תיעוד של כל הוצאה וכל תשלום

טיפול בסרבני תשלום
טיפול בסרבני תשלום

יש בבניין דייר שמרשה לעצמו לא לשלם בזמן שכל היתר משלמים? אנחנו פה לעזור. מגיע לכם שירות המשפטי כחלק מהסכם הניהול החל מייעוץ ועד לטיפול בסרבן אם נדרש כזה. הטיפול בסרבני תשלום מתחיל במכתב התראה מעו"ד וממשיך עד ייצוג הבניין בתביעה לגביית החוב.

טיפול בתקלות קשות
טיפול בתקלות קשות

כל ועד בית יודע לספר על אירוע חריג שהיה בבניין בין אם התפוצץ צינור בלילה, הייתה הצפת ביוב או שהעירייה פתאום שלחה צו מבנה מסוכן. עם ניסיון נצבר של מעל 17 שנים, אנחנו באיזי האוס יודעים לתת לכם מענה מקצועי בכל תקלה, ללוות את הפרויקט בשילוב בעלי מקצוע מומחים ולהסיר מכם את כאב הראש.