EN
נבחרי נבחרי market2

Customers Q&A

לקוחות שואלים על שירות ניהול נכסים

 

כיצד נבדקים ונבחרים השוכרים?


בתחילת תהליך סינון המועמדים נעשה שימוש בקריטריונים, שהציב בעל הנכס כגון, ללא עישון או ללא בעלי-חיים. חשבון הבנק של כל מועמד אפשרי נבדק לוידוא שאינו מוגבל, ולאחר מכן נערך ראיון בו נשאל המועמד על מקום עבודתו, לימודיו או עיסוקיו והביטחונות שיש בידיו לספק. לאחר התרשמות כללית מהמועמד מוסבר לו כי עליו להשאיר בטחונות מסויימים בידי החברה למקרה בו לא ישולמו חשבונות הדירה או שכר הדירה החודשי. הסכמה להשאיר פיקדונות אלו מעידה גם על יכולותיו הפיננסיות של המועמד ומקטינה את הסיכון שבבחירתו. לבסוף, נבדקים הערבים שהמועמד בחר להביא בדגש על ערב אחד מבוגר שאינו הורה. במקרים מיוחדים ובמידת האפשר, נעשית גם שיחה טלפונית עם משכירים קודמים של המועמד במטרה לאשר את ההתרשמות.

לראש העמוד

כיצד אתם משיגים כסף רב יותר עבור הדירה כל חודש?


כחברה הפועלת בשוק הנדל"ן ומכירה את שוק הדירות על בוריו, ב- Easy House יודעים מהו מחיר שכר הדירה האמיתי שניתן לקבל עבור הנכס שלך. פעמים רבות לקוחות החברה נדהמים לגלות שדירה שהושכרה עבור 650$ בחודש מושכרת על ידי Easy House ב- 750$ לחודש ולשוכרים נהדרים. היכרות החברה עם התנודות החלות בשוק הדירות השכורות ורמות הביקושים באזורים השונים מאפשרות לה להעלות את שכר הדירה למקסימום האפשרי. לא פעם העלאת שכר הדירה בזכות Easy House מכסה ואף עוברת את דמי הניהול המשולמים לה.

לראש העמוד

מדוע לא כדאי להשאיר את הטיפול בדירה לקרוב המשפחה, מתווך הדירות או עורך-הדין המטפל בה כיום?


הדירה שלך הינה נכס שמטרתו להניב תשואה מקסימלית ככל הניתן ובמינימום סיכונים. לקרוב המשפחה הטיפול בדירה הוא עול, מתווך הדירות עוסק בתיווך וטרוד במציאת דירות חדשות להשכרה ולמכירה ועורך-הדין עסוק בענייניו המקצועיים. בחירת המועמד הטוב ביותר, וידוא תשלום החשבונות, מענה לטלפונים של שוכרים ושליחת אנשי מקצוע לתיקונים - כל אלו אינם שייכים לתחומי עיסוקם ואינם עומדים בראש מעייניהם. רק חברת ניהול דירות שכורות מקצועית ומנוסה שכל עיסוקה הוא הטיפול בדירה שלך על הצד הטוב ביותר מתאימה באמת למשימה.

לראש העמוד

כיצד אתם יכולים לבקש מחירים כל-כך נמוכים וגם להשתתף בתיקון ליקויים?


ב- Easy House יודעים כי התשואה המתקבלת מהנכס מאוד חשובה לך. חזונה של  החברה הוא להפוך את ניהול הדירות השכורות בישראל לשירות מקצועי, מקיף ובמחירים נמוכים כך שכל בעלי הנכסים יוכלו ליהנות משקט נפשי וניהול אחראי ואמין. נאמנה לחזון זה, קבעה החברה ביחד עם בעלי המקצוע  רף מחירים מינימלי והוגן לביצוע תיקונים ובמקביל, מספר הלקוחות הממשיכים להתוסף לשירותי החברה מדי שנה, מאפשרים לנו להמשיך ולשמור על רמות מחיר נמוכות אלו.

לראש העמוד

?על-פי מה נקבע מחיר השירות


הקו המנחה בקביעת מחיר השירות הינו שמירה על גובה התשואה שמקבל בעל הנכס.
מטרת Easy House היא לאפשר לכל בעל נכס לעשות שימוש בשירותיה של חברת ניהול מקצועית בלי לחשוש מפגיעה בכסף המתקבל מהשכרתו. בצורה זו זוכה המשכיר לשקט נפשי בלי שהיה צריך להתמודד עם הטיפול השוטף בנכס ובלי שהעלות השולית לכך פוגעת בכיסו. בקביעת המחיר קיימת התייחסות להיקף השירות הניתן ללקוח: הוצאות פרסום הדירה, סינון המועמדים ומציאת השוכרים, שירותים משפטיים בחתימת החוזה, גישה לבעלי מקצוע וביצוע תיקונים, הפקת דוחות מעקב רבעוניים ועוד. מחיר חבילות השירות השונות נקבע בהתאם להיקף הכיסוי המוענק ללקוח והשתתפות החברה בעלויות השונות.

לראש העמוד

נוצרה סתימה בצנרת. למי פונה השוכר ?


מהרגע בו לוקחת על עצמה Easy House את ניהול הדירה, יוצר השוכר קשר רק עמה בכל בעיה. לדוגמה, אם נוצרת סתימה בצנרת: ב - חבילת Platinum שולחת החברה את בעל המקצוע הרלוונטי לתיקון הליקוי. החברה נושאת בעלות התיקון עד גובה של 250 ש"ח ובעל הנכס בהפרש, אם קיים. ב- חבילת Gold החברה פועלת כפי שהנחה אותה בעל הנכס בתחילת ההתקשרות, שולחת ישירות בעל מקצוע לתיקון עד עלות שנקבעה מראש או יוצרת קשר עם בעל הנכס, על-פי בקשתו ופועלת בהתאם לרצונו. היה והנזק גדול ומצריך פניה לחברת הביטוח, זו נעשית על-ידי Easy House המוודאת את תיקון הליקוי והשבת המצב לתיקנו. ב -חבילת Platinum משתתפת החברה גם בעלות ההשתתפות העצמית של בעל הנכס בסכום של 300 ש"ח.

לראש העמוד

אני מפקיד בידיכם נכס יקר. כיצד אדע מה מצבו, אילו תיקונים נעשים בו ומה עלותם?


ב- Easy House דוגלים בשקיפות מוחלטת. מדי רבעון מקבל בעל הנכס בדואר או בדואר אלקטרוני דוח מעקב דירה, הכולל את התיקונים, במידה ונעשו בנכס, ואם עליו לשלם עבורם או שהם כבר כוסו על ידי החברה. הדוח כולל גם פירוט פניות של השוכרים, אם היו ודיווח על תשלום החשבונות השוטף. באפשרות הלקוח לבחור שעל כל תיקון שעלותו חורגת מכיסוי החברה יש ליצור עימו קשר ולקבל את אישורו הן לתיקון והן לעלות. תיקון לעולם לא יבוצע ללא הסכמת בעל הנכס. במקביל, מפעילה החברה מוקד אנושי זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע הן לרשות בעלי הנכסים והן לרשות השוכרים.


לראש העמוד

כיצד אדע כי לא נעשים בנכס תיקונים פיקטיביים כדי להרוויח עליהם?
Easy House הינה חברת ניהול נכסים ולא חברת תחזוקה. כחברה איננו מרוויחים מעלות התיקונים הנעשים בנכס אלא רק מדמי הניהול. ב - חבילת Platinum החברה נושאת בעלות של 250 ש"ח לתיקון עבור שישה תיקונים, כך שאין סיבה "להמציא" ליקויים שאינם קיימים בנכס. גם ב - חבילת Gold מקנה Easy House  ללקוח גישה למאגר נותני השירות במחירים הנמוכים עד 25% ממחיר השוק, כך שלא קיים אינטרס לבצע תיקונים במחירים אלו כשאין בהם צורך אמיתי.

לראש העמוד

האם ניתן לסיים את החוזה באמצע? האם קיימת התחייבות לתקופת זמן מסוימת?


Easy House
  מחויבת לשיפור מתמשך של שירותיה ומתן שקט נפשי ללקוחותיה בכל תקופת ההתקשרות.
היה ולקוח החליט לסיים את ההתקשרות לפני תום החוזה הוא יכול לעשות זאת בהודעה של 30 יום מראש .

לראש העמוד

כיצד אדע שנעשים מירב המאמצים למצוא שוכרים לדירה?


כאשר הדירה אינה מאוכלסת, גם Easy House אינה מקבלת דמי ניהול. בצורה זו נוצרת זהות אינטרסים בין החברה לבין בעל הנכס למציאת שוכרים במהירות הרבה ביותר, בלי להתפשר, כמובן, על הקריטריונים הקפדניים שהוצבו לבחירתם.

לראש העמוד

אני עובד עם בעל מקצוע מסוים שנים רבות. האם אני יכול להמשיך ולהיעזר בו?


התקשרות עם Easy House מקנה ללקוח גישה למאגר בעלי מקצוע אשר נבחרו בקפידה ועלות עבודתם נמוכה עד 25% מעלותה הרגילה בשוק. עם זאת, במידה ולקוח הביע את רצונו להמשיך ולהיעזר בבעל מקצוע מסוים, תמשיך החברה לעשות שימוש בשירותיו ותוודא את ביצוע העבודה על-ידו בצורה הטובה והמהירה ביותר.

לראש העמוד

אני שוהה בחו"ל ומגיע לדירה למספר חודשים בשנה. האם כדאי לי להשכיר אותה?


חבילת Overseas1
 של Easy House הותאמה במיוחד עבור לקוחות השוהים בחו"ל ואשר לא מצאו פתרון הולם בחבילות האחרות. השכרת הנכס בתקופה בה שוהים בחו"ל הינה כדאית בהחלט ויוצרת הכנסה משני אפיקים במקביל. האחד נובע מתשלום החשבונות השוטפים מכיסם של השוכרים והשני מההכנסה החודשית של שכר הדירה. כמו כן, ב- Easy House הגנות שונות נלקחו בחשבון במטרה לשמור על דירתם של בעלי נכסים השוהים בחו"ל. פרטים נוספים ניתן לקבל ב- 
Demo Overseas

לראש העמוד

מהו "שיפוץ קוסמטי" של דירה?


"שיפוץ קוסמטי" של דירה נדרש כאשר בעל הנכס מעוניין להעלות את ערך הנכס שברשותו במחיר נמוך במיוחד שישווה לדירה מראה אטרקטיבי וחדש. לצורך כך צוות בעלי המקצוע של Easy House נרתם לשיפוץ מהיר הכולל לדוגמה: צביעה, החלפת ברזים, מנורות ואריחים שבורים וחידוש ארונות מטבח. מניסיון השנים "שיפוצים קוסמטיים" המסתכמים בכמה אלפי שקלים יכולים להעלות את ערך הדירה גם ב- 100$ לחודש ויותר.
פרטים נוספים ניתן לקבל בשירותים נלווים – 
שיפוץ קוסמטי

לראש העמוד

ברשותי מספר דירות להשכרה. האם מחיר הניהול זהה?


כאשר לבעל נכס יש יותר מדירה אחת הרשומה על שמו, ניתנת הנחה של 5% על שכר הניהול עבור כל אחת מהדירות הנהנות משירותי הניהול בשנה הראשונה.

לראש העמוד

מדוע שלא אנהל את הדירה בעצמי?


החזקת נכס וניהולו אינה פשוטה כפי שנדמה, לפעמים, לציבור הרחב, ויעידו על כך אלפי משכירים ברחבי הארץ. דברים כה רבים, אשר עלולים להסתבך, לעתים קרובות מסתבכים. האם השוכרים באמת אמינים? האם החוזה מקיף ומגן עלי בצורה אופטימלית, מה אעשה אם דייר לא מסכים להתפנות? ועל מה מבקש החשמלאי 500 ש"ח פתאום? חברת ניהול מקצועית מספקת את התשובה לכל השאלות האלו במתן שקט נפשי למשכיר.
ב- Easy House תהליך ניהול הדירה מאורגן, מסודר, נרשם ומדווח לבעל הנכס מתחילתו ועד סופו. אנו דואגים שלא לפספס שום פרט.
לצפייה ברשימת ההטבות הנלוות לניהול דירה מקצועי

לראש העמוד

 

 

בשביל השקט Easy House
שקיפות
שקיפות

תיעוד מלא של כל פניות השירות הכולל מספר פנייה, סטטוס טיפול וזמן הטיפול. תרצו לדעת כמה קריאות מעלית היו השנה או מי הדייר שמדווח הכי הרבה – יש לנו את כל המידע. רוצים לדעת עבור אילו הוצאות משמשים דמי הועד? אין בעיה. באיזי האוס מבצעים הנה"ח מסודרת במערכת ממוחשבת בה תיעוד של כל הוצאה וכל תשלום

טיפול בסרבני תשלום
טיפול בסרבני תשלום

יש בבניין דייר שמרשה לעצמו לא לשלם בזמן שכל היתר משלמים? אנחנו פה לעזור. מגיע לכם שירות המשפטי כחלק מהסכם הניהול החל מייעוץ ועד לטיפול בסרבן אם נדרש כזה. הטיפול בסרבני תשלום מתחיל במכתב התראה מעו"ד וממשיך עד ייצוג הבניין בתביעה לגביית החוב.

טיפול בתקלות קשות
טיפול בתקלות קשות

כל ועד בית יודע לספר על אירוע חריג שהיה בבניין בין אם התפוצץ צינור בלילה, הייתה הצפת ביוב או שהעירייה פתאום שלחה צו מבנה מסוכן. עם ניסיון נצבר של מעל 17 שנים, אנחנו באיזי האוס יודעים לתת לכם מענה מקצועי בכל תקלה, ללוות את הפרויקט בשילוב בעלי מקצוע מומחים ולהסיר מכם את כאב הראש.