EN
נבחרי נבחרי market2

הנגשת אתר

הנגשת אתר
אנו רואים חשיבות עליונה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחותינו לרבות גולשי אתר האינטרנט ועל כן אנחנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים לצורך הנגשת אתר האינטרנט שלנו.

במסגרת מאמצים אלו הוטמעו באתר רכיבי נגישות הכוללים:
תקינה - האתר מותאם לצפייה ונתמך על ידי הדפדפנים השכיחים.
תוכן - תוכן האתר נכתב בצורה פשוטה וברורה. התכנים באתר מחולקים למספר רמות תוכן כאשר כל רמת תוכן מחולקת לנושאים שונים.
קישורים - הקישורים באתר מונגשים באופן שניתן לזהותם.
תמונות - שימוש בטקסט חלופי לתמונות.
עיצוב - באתר הוטמעו עיצובים מותאמים לגולשים עם לקויות ראיה.
מבנה האתר - מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטי מידע הבנויים באמצעות רשימות כדי לאפשר התמצאות פשוטה ומהירה באתר.
תפריט הנגשה - באתר הותקן תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחה של כפתורי ההנגשה.


האפשרויות בתפריט ההנגשה:
ניווט על-ידי מקלדת.
מעבר לטופס יצירת קשר
שליטה על גודל הפונט באתר.
עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים.
בחירת ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה או בהיר.
בחירה בהתאמת תצוגה לעיוורי צבעים.
מעבר להצהרת הנגישות.
סגירת רכיב הנגישות.
 
לנוחותכם הסבר על דרכי הגלישה באתר באמצעות מקלדת:
לצורך הגדלת התצוגה באתר - ניתן להגדיל את התצוגה באתר על-ידי לחיצה בו זמנית על המקשים "Ctrl" ו- "+". כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ על המקשים "Ctrl" ו- "-". כמו כן יש אפשרות לשנות את גודל הפונטים באתר על-ידי לחיצה על כפתורי הגדלת/הקטנת פונט שנמצאים בתפריט הנגישות.

לצורך הפעלת האתר באמצעות מקלדת - גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה על מקש ה- Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד ולחיצה על מקש ה- Enter תפעיל את הקישור המסומן.


סייג לנגישות
חשוב לנו לציין כי למרות המאמצים שאנו משקיעים להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים (בין אם מקורם באתרים אחרים ו/או עקב מגבלות טכנולוגיות). כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש באתר האינטרנט של חברתנו לכלל לקוחותינו לרבות אנשים עם מוגבלויות אנו ממשיכים במאמצים לשמר ולשפר את רמת הנגישות באתר ככל האפשר, מתוך ראייה של שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכלל הגולשים.
בעיות קיימות - חלק מהמסמכים באתר בתהליך הנגשה. במידה ונתקלתם במסמך שאינו נגיש ואתם צריכים אותו בפורמט נגיש, נא שילחו לנו פניה באמצעות טופס יצירת קשר המפרט איזה מסמך אתם צריכים ואנחנו ננגיש אותו עבורכם.


צרו עמנו קשר
במידה וחרף מאמצנו נתקלתם בקושי, נשמח לקבל כל תגובה, רעיון והצעה בנושא הנגישות באמצעות טופס יצירת קשר באתר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר צרפו בבקשה פרטים מלאים ככל שניתן:
• תיאור הבעיה בה נתקלתם.
• מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
• באיזה עמוד גלשתם?
• באיזה דפדפן גלשתם.
אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.


פרסום מידע אודות הסדרי נגישות
השתדלנו לדאוג להנגשה במרחב הפיזי למתן שירות נגיש ונשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות. בכל שאלה או עניין, נשמח באם תפנו אלינו דרך מערכת צור קשר באתר ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.
 

נגישות פיזית

יש מעלית נכים בבניין

קבלת קהל במשרד – כן בתאום מראש בין 8:00 ל 16:00

כתובת: צבי 12 ר"ג

טלפון:  03-6090607

אחראי נגישות – אורנה ביטון

מייל – office@easyhouse.co.il

בשביל השקט Easy House
שקיפות
שקיפות

תיעוד מלא של כל פניות השירות הכולל מספר פנייה, סטטוס טיפול וזמן הטיפול. תרצו לדעת כמה קריאות מעלית היו השנה או מי הדייר שמדווח הכי הרבה – יש לנו את כל המידע. רוצים לדעת עבור אילו הוצאות משמשים דמי הועד? אין בעיה. באיזי האוס מבצעים הנה"ח מסודרת במערכת ממוחשבת בה תיעוד של כל הוצאה וכל תשלום

טיפול בסרבני תשלום
טיפול בסרבני תשלום

יש בבניין דייר שמרשה לעצמו לא לשלם בזמן שכל היתר משלמים? אנחנו פה לעזור. מגיע לכם שירות המשפטי כחלק מהסכם הניהול החל מייעוץ ועד לטיפול בסרבן אם נדרש כזה. הטיפול בסרבני תשלום מתחיל במכתב התראה מעו"ד וממשיך עד ייצוג הבניין בתביעה לגביית החוב.

טיפול בתקלות קשות
טיפול בתקלות קשות

כל ועד בית יודע לספר על אירוע חריג שהיה בבניין בין אם התפוצץ צינור בלילה, הייתה הצפת ביוב או שהעירייה פתאום שלחה צו מבנה מסוכן. עם ניסיון נצבר של מעל 17 שנים, אנחנו באיזי האוס יודעים לתת לכם מענה מקצועי בכל תקלה, ללוות את הפרויקט בשילוב בעלי מקצוע מומחים ולהסיר מכם את כאב הראש.